torsdag den 3. juni 2010

BIRGER SANDALS

Købte de her fine, fine sandaler hos Malene Birger forleden. De var det sidste par, og jeg så først en anden dame med dem, men da hun efter mange overvejelser stillede dem på plads igen, smuttede jeg hen og tog dem til mig. Og sådan blev de mine. Til tohundrede dask. Desværre er de lige så sarte, som de er flotte.




Og sådan bar jeg dem igår til Distortion, og jeg ved ikke om det er tilfældigt, men hold fest, jeg ser sur ud på billedet. Det var jeg ikke igår, men det er jeg idag. Kender i det, man vågner op og tænker 'nej'? Ikke andet -- bare 'nej'. Og har lyst til at blive liggende i sin seng, fordi man ved, man alligevel vil gå rundt og snerre af folk, og blive forvekslet med en blanding mellem en hysterisk 5-årig og en bitter 90-årig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar