tirsdag den 27. juli 2010

I AM A WHITE PERSON

Granatchok!! Jeg ved jo godt, du tror jeg er mulat, men om vinteren er jeg altså ligeså hvid, som kakao er mørkt. Hold på hat og briller, sikke en overraskelse. Hø-hø. 

Nej, det jeg mener med hvid person er, at jeg altid, og her mener jeg faktisk altid, har valgt 'den lille hvide' når de andre var ved at rive hovederne af hinanden, i en kamp om, hvem der skulle bære den perfekte 'lille sorte'.

Jeg elsker hvid, især om sommeren, og det må være noget med, at jeg synes det er en fin kontrast til mit mørke hår. Og så ser man jo som bekendt brunere ud.... Derfor er mit næste DIY-projekt en stram hvid, lang nederdel (jeg kunne ikke finde det perfekte billede. Resultaterne bliver altså ret begrænsede, når man skriver 'tight white long maxi skirt') Men lidt i stil med det her (til højre):




... Og så kan man jo selv vælge, om det skal bæres med et par høje hæle, eller måske et par Converse?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar