lørdag den 17. oktober 2009

En ny... og varm... Sæson

Ny sæson, ny blog... En ny mycket fantastisk undskyldning for at shoppe på livet løs, så sveden dribler, og man godt kan mærke at det er nu, man burde svinge parfumen frem eller hurtigt rulle deoen under armene (eller smutte forbi kosmetik-afdelingen i Magasin og sprøjte løs med de dyre dråber, mens man selvtilfreds smiler)

Jeg elsker at shoppe. Nej. Jeg ELSKER det. Jeg vil rigtig gerne leve af det. Være stylist... Personlig shopper... Måske makeup-artist. Men det er nu mest tøj/sko mode jeg interessere mig for. Og det jeg bruger flest penge på. Jeg synes alligevel det er sjælendt man kan se, om laget på vipperne er fra MaxFactor eller Dior.

2 kommentarer:

  1. Velkommen til, eller hvad man nu siger :)

    Glæder mig til, at følge med!

    C

    SvarSlet