mandag den 19. oktober 2009

To ting

Jeg elsker. Shopping. Og gode dage. Jeg er bare bedst, til at have det godt. Sådan er det bare. Det er i hvert fald én af tingene, jeg har fundet ud af… Livsklog, livserfaring, en helt normal ting – anyway, som du vil.

Og i dag har været en af de dage. Jeg rykkede linje på mit gymnasium, og det gik over alt forventning… Er kommet ind i en klasse, hvor mode, sjov og drink-glas fylder meget mere end ligninger, antallet af penge og gramatik, som i den anden. Det duer jeg bare ikke til. That’s it. (Og så kan man diskutere hvad man får flest hjerneceller ud af… Øhøm...)

Efter var jeg på café i Hellerup med Stylistens Datter, hun er skide sjov, og der sad vi i kulden og solskinnet, med smøger, tæpper, varm kakao, sandwich og en god snak…. Hvad mere kan man ønske sig?
Og så…. Ikke at forglemme… Trillede jeg på det dér strøg. Igen. Ja. Igen igen. Skulle bare lige smide et par støvler over disken hos Zara og aflevere en bon for at retunere, men så smuttede jeg ind i Vila overfor, og faldt for et par lækre støvler. Der tilmed var billige, og ikke så ”damede” som mange andre. Og nu havde jeg jo lige byttet de andre. I Illum haspede jeg en Rosemunde bluse. Og i Topshop snuppede jeg en råhvid varm strik.

I Magasins mad-afdeling blev det til to guldbarre. Hvid og med knas. Men dem kunne jeg sgu godt have undværet…



Vila, 600 kr.



Rosemunde, 500 kr.



Topshop, 450 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar