onsdag den 28. oktober 2009

Pose-damen

Ja. Det føler jeg mig indimellem som. Skulle bare liiiiiiige bytte få ting på Strøget idag. Ikke noget stort. Var først i Frederiksberg Centret. Prøvede VIRKELIG at modstå trangen. Det gjorde jeg virkelig! Drejede endda fast besluttet om på hælen, gik målrettet videre.... Lige indtil, jeg tænkte at det da ikke skadede at kigge. Fjols. Selvfølgelig skader det.

Faktisk manglede jeg sådan en varm, blød strik-sag. Denne her er rigtig god, og har fine detaljer som lommer.




I Aldo gispede jeg efter vejret (på den gode måde!) Faldt først for ballarinaerne her. Har længe ledt efter et par med nitter, men de skulle ikke være for hypet. Disse her er rigtig fine, synes jeg - og så var de på tilbud!



Da jeg ventede på ekspedienten (snedigt tænkt!) så jeg de her stiletter.... De er fantastiske! Jeg elsker dem... De stod fremme i str. 40, så da jeg forsigtigt spurgte om der mon var en str. 38 tilbage og hun svarede "Neeeej... Hov, Jo!" skreg jeg ivrigt "JAAA!" og så var de mine, og vi levede lykkeligt til vores dages ende (lige indtil jeg prøvede dem på derhjemme, og så var stor legge, skæringen på skoen giver)



Denne her ring fra Friis & Company røg også med. Og en party-pige, som mig, kan jo ikke stå for en glimmer-mini-clucth som denne fra H&M.





Jeg elsker at shoppe, jo.

1 kommentar: