torsdag den 19. november 2009

Lækre ting i Cos...

Igår i Cos fandt jeg en masse fine ting. Jeg har før synes, deres ting har været en smule kedelige og for basis. Men de har jo rigtig lækre ting - alt fra læder over silke til cashmere....

Jeg var sikker på at det her var KJOLEN, som jeg skulle bærer nytårsaften. Den har læderstykker på skuldrene, og en flot ryg-udskæring. Men det var det ikke alligevel, da den kom på. Synes desværre den sad en smule underligt på mig.






Denne fine kappe, overvejer jeg stadig.... Den er pt. sat ned fra 1400 kr med 30 %
Tror den vil være god, med en cardigan indenunder, eller et par lange handsker.




I stedet kom jeg hjem med en mørklilla strik kjole/bluse. Og nu vil jeg tjekke Lindex ud, der fra i nat af, begyndte at sende til DK. Jubiiiiiiiii! Og så giver de endda 10 % og gratis porto. Hvad mere kan man bede om?

2 kommentarer:

  1. SÅ flotte ting! Hvad er prisen på den sorte kjole? Den må jeg eje! Den sidder da desuden pænt på dig :D

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Jeg synes også der var så mange fine ting derinde... Prisen på den sorte sag var vist 590 kr. eller deromkring.

    SvarSlet