fredag den 13. november 2009

Mango

Jeg har altid, uden at gøre det med vilje, driblet udenom Mango. Mest fordi deres butik på Strøget (I København) ligger i den ende, jeg ikke så tit kommer forbi (fordi jeg aldrig når dertil... Døgnet har jo kun et vis antal timer..) Og hvis jeg endelig når dertil, så hopper jeg ind i Zara, og der kommer jeg til at bruge rigtig lang tid, og når jeg så står udenfor Zara, med snuden mod Mango, og med poserne fylde og kortet slidt, så er både mine penge og min shoppetrang væk.

Men Mango er for nogle måneder siden åbnet i Magasin, og der kommer jeg tit. Så da jeg både var forbi idag og i deres butik i sidste uge, blev jeg meget overrasket! De har jo super fine og lækre ting, til meget overkommelige priser. Er især vild med deres sko - lige nu har de lækre støvletter i grå ruskind (?) til kun 450 kr.
Spottede også et par flotte kjoler, der vil være perfekte til nytår... Og prisen lå vist omkring 500 til 800 kr. Mango er helt klart et besøg værd, og jeg glæder mig helt til at de får nye varer igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar