lørdag den 6. februar 2010

WHITE VS BLACK


Okay... Uanset hvad, kunne jeg godt se mig selv glide ned i dem alle sammen. Hver og en... Suk...

Personligt er jeg mest til hvide kjoler, fremfor sorte. Ja, faktisk generelt er jeg næsten mere til hvid end sort. Sort er chick, cool og tjekket - men hvid klæder min hårfarve ret fint, synes jeg. Og så er det nemt at gøre hvid råt med sølv statments. Eller måske en farvet hagesmæk, for et let sommerlook....
Hvad kan i bedst lide? Hvid eller sort?

Personal i prefer white over black, because white is better to my hair. But i also like black. Black is cool, and not so cute as white. But i think white is easy to make raw and cool, with silver jewelry or maybe a bib necklace for a fresh summerlook. 
What can you best like? White or black?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar