søndag den 30. maj 2010

1 DRINK


Blev til 2, blev til 3, blev til 10, blev til 12, blev til 25, blev til 26. Sådan cirkus. I alt. Men ikke til mig.... Jeg var nemlig (efter kun én Pina Colada) på vandvognen. GISP! Ja, du hørte rigtigt. Alligevel røg både en pølle og senere rugbrød med makrel i mayo ned.... For faen. Så har man jo ikke levet sundt alligevel!



Og så er det søndag idag (surprice........!!) men jeg skal ikke i skole imorgen. Jeg kan sove længe. Spise lækker morgemad. Se dårlig morgen-tv. Det eneste jeg skal, er at skrive en dansk stil. Og den har jeg hele 24 timer til. Tænk, hvis man havde en frist på 24 timer til alt. ALT.... Hvis nogen fx. spurgte en om noget, og man så havde FIREOGTYVE timer til at forme et svar. Not bad.

4 kommentarer:

  1. Ej en riiigtig fin blog du har her!
    Jeg kan godt lide dine sko, hvor er de fra?

    /C
    http://www.colors-of-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. hehe natmad er altid godt ^_^ uh og det man kan se af dit outfit ser skønt ud, cool sko og taske :D

    SvarSlet
  3. Lise,

    Tasken er fra Chloé og skoene fra Dixie :)

    Caroline Mathilde,
    Mange tak!
    Skoene er fra Dixie og relativt nye - du kan evt. se dem bedre her http://themoneypurse.blogspot.com/2010/05/i-could-be-dancing-all-night.html

    Emilie,
    Ja, der er næsten ikke noget bedre! ;) Det er lige før jeg kan gå og glæde mig en hel aften, haha.
    Tak!

    SvarSlet