onsdag den 12. maj 2010

TAG

Jeg er blevet udfordret af Balladen, og her er mine svar et par dage forsinket...

Morgenens nedtur sjovt nok, kan man jo altid komme på noget der kunne have været bedre. Selvom det ikke er en nedtur som sådan, ville jeg ikke have haft noget imod af vågne op, til et stk. charmerende mand, en overdådig brunch (med massere af pandekager med sukker på) og en billet til at rejse ud i verden.
Men udover det - så var der ingen nedtur.

Morgenens optur er at jeg (frivilligt) tog en halvanden time længere på øjet, så jeg vågnede op og var (efter at have sat vækkeuret på repeat 5 gange) frisk og glad. Med tilhørende god hår-dag og god tid. Så jeg kunne tygge lidt ekstra på cornflakesene med kakao på. Hvad mere, kan man forvente af en regnvåd onsdag morgen?

Udenfor mit vindue er verdenen. Og regn. Massere af regn.

I mit fjernsyn kører ingenting. Men på min computer har samtlige videobloggere rullet over min skærm. Hold da ferie, hvor alle pludselig hopper på dén bølge! Og så et afsnit af Paradise Hotel.

Jeg vil til at høre efter i skolen. Sådan for alvor… Altså efter sommerferien.

Mit tøj er præget af at jeg havde god tid i morges. Boyfriend jeans, blonde-body og nude cardigan. Very very casual.
`
I dag skal jeg nå
at tabe mig 9, 5 kilo.

Men jeg ville hellere spise en hel masse lækker mad, se gode serier, og læse hjernedøde sladder-blade (Er der ikke noget med en kur, der hedder ’spis dig slank?’)

I vindueskarmen faktisk har jeg ikke noget vindue på mit værelse. I stedet jeg en altan-dør, med dertilhørende udsigt over Øresund. Not bad. På mit guld-bord fra Lisbeth Dahl har jeg tilgengæld, meget mere end bordet egentlig kan bære. Og dét på trods af, at jeg faktisk er et ordensmenneske. Der ligger taperesede kasser og dåser med makeup, høretelefoner, sølv lysestager, gavekort, opladere, hårpynt, kvitteringer i stakkevis, en nøglering, et par parfumer, og en hel bunke tøj, der ligger nyvasket og prøver at undgå tøj-tsunamien på gulvet.

Dette billede har I aldrig set før... Blandt andet fordi, jeg var meget fuld. Billedet er taget til en julefrokost i december - hvor jeg allerede blev fuld under forretten. Sådan lidt malplaceret 'Forfaen-lad-os-sætte-en-fest-igang-yæææææs-man-de-er-gode-de-her-frikkadunser' Min venindes blik siger vist nok...


Jeg ved ikke hvem og hvor mange, der har fået et tag på sig, men jeg prøver med Christina og pigerne fra Tres Chic.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar