tirsdag den 6. april 2010

ANSWERS

Nu hvor jeg er syg med snot til op over begge ører, pakket ind i en blød dyne og med kamillete i spandevis ved siden af mig, vil jeg som lovet svare på jeres spørgsmål.... 1-2-3.... Ready... Sæt i gang!

Har du en kæreste?
Nej, det har jeg ikke. Og jeg prøver at nyde det. Det er der jo også sine fordele ved!

Hvor gammel er du?
Jeg er 16 år. Og 9 måneder.... (Hov, det kom sgu lidt bag på mig! Så er jeg jo næsten 17... Kan man have alderskrise i en alder af s-y-t-t-e-n?)

Hvad er dine fremtidsplaner?
(Hvis du mener imorgen? Der skal jeg se film under dynen og spise pandekager med ustyrligt meget sukker)
Men hvis du mener sådan lidt mere ude i fremtiden.... Hmmmm.... Om ti år er jeg næsten 27, og så håber jeg at jeg laver noget jeg gerne vil og er god til. Jeg ved ikke præcis hvad det skal være endnu. Enten noget med mode eller psykologi... Måske noget med at skrive? Bare noget jeg har lyst til, så jeg vågner op og er glad. Jeg håber også jeg har en kæreste og måske et barn. Og så ville det ikke gøre mig noget, hvis jeg var indehaver af en Birkin....

Super fin blog! :-)
Tusind tak! Respons på en blog betyder rigtig meget. Jeg har skrevet flere blogs, og det er helt klart sjovest når man får noget igen - det er jo heller ikke sjovt at sidde og snakke til en væg :-)

Du går på gymnasiet, ikke? Hvilken linie går du på?
Jeg går nemlig på gymnasiet, og det er ligeså sjovt som det er surt... 2 cool 4 school... Nej. Man udvikler sig jo meget, og selvom jeg er sikker på at mit snit ikke bliver ret meget mere end 4, så ved jeg at jeg vil udvikle mig rigtig meget, så på den måde vil det ikke være spildt. Jeg startede på den linie der hedder samfundsfag A, engelsk A, matematik B og hvorfor jeg gjorde det, må du ikke spørge om - for det er slet ikke en linie for mig, eftersom jeg ikke forstår et ord matematik. I efteråret skiftede jeg til spansk A, engelsk A, samfundsfag B og på den måde fik jeg matematik på C-niveau. Når 1.g er overstået vil jeg konsekvent kun bruge lommeregner resten af livet - selv når jeg skal regne simple plus-stykker ud... Høhø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar