fredag den 30. april 2010

THE LAST 24 HOURS

3 kommentarer:

  1. wow.. ehm, bryster?

    SvarSlet
  2. Du er en sød pige, men det er ikke særlig stilfuldt at udstille sine bryster på den måde. Det er ikke ment som et angreb, jeg har vel forståelse for at du er teenager (det er jeg fysiologisk også), men hud er ikke særlig fashionable. Især ikke når det er på den måde, så er det bare tacky.
    Men god weekend :)

    SvarSlet
  3. Hej anonym,

    Tak for din kommentar. Det er altid fint med meninger på en blog :-) Og jeg er enig. Jeg tog ikke i byen sådan, og er selv meget påpasselig med at være for nedringet, da jeg synes det sender forkerte signaler. Det var skam bare et billed fra inden jeg tog afsted - faktisk det eneste af mig, fordi jeg hader at få taget billeder ;)

    SvarSlet