tirsdag den 20. april 2010

NEW SHOES



Jeg modtog Nelly-pakken idag, og allerede da jeg flossede papiret af, åbnede skoæsken og tænkte "Neeeej, hvor er de fine!" viste jeg at der ville være something wrong med størrelsen. Jeg har nemlig aldrig købt noget over nettet, passede på den ene eller anden måde. Og jeg vidste godt det heller ikke ville ske denne her gang! Og ganske rigtigt - som i måske kan se, er de mindst et halvt nummer for små (på trods af at jeg har taget næsten en str. større, end jeg plejer at bruge) Jeg håber jeg kan udvide dem - for udover det, synes jeg de er lækre! (.... Bare rolig, farven er ikke så gul som den ser ud!)

7 kommentarer:

  1. sur numse.. de ser ellers fede ud!

    /Simone/fashionmanifest

    SvarSlet
  2. De er sku´ lækre... Det er altid surt, når det ikke passer, så du må bare gå dem til hjemme i stuerne! ;o)

    SvarSlet
  3. Ja, gulvene bliver der gået rigeligt på - de skal kunne passe ;)

    SvarSlet
  4. jeg vil også have dem! men hvilken størrelse skal jeg mon have!? er 38,5 hvad tror du?

    SvarSlet
  5. Så skal du have 39! Helt klart! Jeg plejer at bruge 36-37 i stiletter (tog disse i 37) og de er altså en del for små. Så vil sige de er temmelig små i størrelsen :-)

    SvarSlet
  6. Hmm, spørgsmålet er om man skulle spille sikker og tage en 40...altså man kan jo bytte, det er bare så besværligt :D

    SvarSlet