tirsdag den 6. april 2010

H&M-LÆKKERIER

Vil bare lige vise jer de her smukke sager jeg spottede i H&M i sidste uge... Og ja... Så er det vist ikke nogen hemmelighed længere, at jeg er ret vild med H&M!
For et års tid siden var det sjælendt jeg driblede derind, for jeg synes deres tøj var meget mainstream, og slet ikke min smag - enten for damet eller for poppet, og faktisk var det kun få basis-tees jeg havde derfra.





Men så skete der et eller andet, enten med dem eller med mig, og nu er det min highstreet-favorit. Jeg kommer igen og igen og igen!

3 kommentarer:

  1. Jeg synes de har gjort det rigtig godt her de sidste par år! :D

    SvarSlet
  2. Den røde jakke fra gardencollection er såååå fin!!

    SvarSlet
  3. Hej Lura,
    Det har de også! De har helt klart forbedret sig, og jeg bliver positivt overrasket hver gang!

    Hej Christina,
    Jaaaaaaaaaaaaa det er den! Hvis den ikke kun hang der i en str. 42, sad den på mig nu :)

    SvarSlet