torsdag den 22. april 2010

OLD


Nej, men kom dog i det mindste på et passende tidspunkt...

Hvor ER det deprimerende. Hvor ER jeg deprimeret.
Hvorfor? Spørger du måske. Ja, hvorfor mig? Jeg har gjort alt det gode. A-L-T D-E-T G-O-D-E! Jeg har aldrig gået i solarium, jeg har aldrig røget fast, jeg bruger (næsten) altid solcreme. Stik modsat størstedelen af min omgangskreds, der er stor-rygende, brune om vinteren og røde om sommeren.

Men er det dem, der har opdaget rynker, dog fine, i store dele af ansigtsregionen? Nej!
Er det dem der har, til deres meget store skræk, fundet et langt og meget gråt, næsten hvidt, hår groet fast til hovedbunden? Nej!
Og nu vi er igang, ER det så dem der har opdgaet, at deres øjenlåg, i en alder af 16 sølle år, er begyndt at hænge? Nej, nej og atter NEJ!

Det er mig! Mig, the good person, der nu frygter at ligne aben fra RYNKEby med grå affarvning, inden året er omme.
Det jo ikk normalt!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar