søndag den 22. august 2010

BIRTHDAY BOOM

Idag har min smukke mor fødselsdag, og vi har altid gjort meget ud af fødselsdage herhjemme, så idag er ingen undtagelse. Jeg tænkte noget forår-sommer-blomster-farvestrålende tema, da min mor elsker sommer, og eftersom den og solen ikke har haft lyst til at komme til os, måtte vi jo komme til den. Og det hjalp - solen skinner faktisk lige nu!
Senere får vi gæster, og nu skal jeg igang med muffins, og hvis de bliver gode og fine og flotte (det har de bare at gøre!) kommer der et billed ind af dem også. God søndag! (.... Læg lige mærke til hvor gennemført det er; der er også flag på pålægschokoladen!)















Hun fik blandt andet dessert/vinglas + skåle fra Verner Panton, gavekort til en middag + teater, gavekort til kosmetolog (det var altså et ønske...) elkedel fra Bodum, uldstrømper fra Rabens Saloner, kogebog, øreringe fra Gammel Torv, læbestift fra Loreal, mandel olie og viskestykker fra H. Skjalm P.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det morgenmads-bord bare fantastisk ud!! :-)

    SvarSlet
  2. Haha, tak! Jeg endte også med at blive rigtig tilfreds, og så pynter det med alle farverne i regnvejret :)

    SvarSlet