søndag den 1. august 2010

GOOD TO GO

Jeg skal til fødselsdagsmiddage både torsdag, fredag og lørdag i den kommende uge, så en flot, elegant og enkel kjole, kunne jeg nemt bruge.... Og her kommer denne skønhed ind i billedet:




Den er fra Acne og koster 1695 kr. Det vil sige, at hvis jeg bruger den 3 gange (... På bare én uge!) kommer den faktisk kun til at koste 565 kr. pr. gang - og det er jo ikke slemt, vel? Hvis jeg så bruger den 2 gange om månenden de følgende 6 måneder, kommer den til at koste 113 kr. pr. gang. Hvad?? Det er jo INGENTING!!!!!
Og når jeg nu har købt SÅDAN en billig og fin kjole, så ved alle jo, at det er vigtigt at bruge penge på flot tilbehør, og så kunne jeg jo passende hive det her med hjem også:


Nårh ja, det løb op i lidt over 22.000 kr.... Hmm, måske at overdrive. Men altså - så vil jeg jo også have et par sko ekstra, end hvad jeg skal bruge, og man kan jo sagtens bruge det hele igen. Den ene ring koster fx. 1800 kr. så hvis jeg bruger den hver dag i et år, kommer den kun til at koste 4,93 kr! Ja, det er da et godt køb!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk logik! :D Den tror jeg godt at jeg kunne overtales til at bruge i visse situationer...

    SvarSlet
  2. Haha, ja ikke? Alting bliver jo pludselig helt vildt billigt! Det er da fantastisk!

    SvarSlet