tirsdag den 10. august 2010

The perfect dress

Kender du det, når man spotter noget med det samme? Selvom rummet er fyldt, ser man det alligevel... Og åh! Hvor er den skøn, denne her sag. Den falder utroligt smukt, er i de fineste farver, der på en elegant måde blander sig ind i hinanden. Og så endda på 50 % - til 1150 kr. Jeg var i et splitsekund fuldstændig ligeglad med, at jeg har en mindre personlig finanskrise - jeg måtte bare prøve den! Den er jo perfekt til den weekend sidst i august, hvor jeg skal til to 18 års fødselsdage og et bryllup - altsammen på halvandet døgn.




Nåmen på kom den - desværre var den for stor! Også selvom jeg prøvede at stramme den lidt ind. Og bandt en elastik i siden, og strammede stropperne og.... Måtte indse, der ikke var noget at gøre. Men navn, kollektion, førpris, nupris, farve, og str. fik jeg, af den søde ekspedient. Så nu er det bare med at lede......

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fra?
    Den er super flot, kan godt forstå du blev forelsket i den :)

    SvarSlet
  2. Gud ja, det glemte jeg helt at skrive i min kjole-rus! ;) Den er fra Sand.

    SvarSlet