onsdag den 11. august 2010

SPORT

... Indeholder min dag idag.

Fald nu ikke ned af stolen.... Rittersport er vel en form for sport? Vidste du godt, hvor mange muskler man bruger i munden, når man tygger sådan en plade chokolade? Og når man så gør det i lyn-tempo, og der er under halvdelen tilbage nu, selvom det er 5 min. siden jeg har taget ovenstående billed. Nå ikke? Jamen, der kan du bare se! Man lærer noget nyt hver dag!



Jeg skulle egentlig have været en hel masse steder idag, blandt andet i forbindelsen med modeugen, og var både iført tøj og makeup, da jeg fik de ondeste mavesmerter, og så var det mere min store, grå London-sweat og en dag på sofaen med et tæppe over, der trak. Så jeg byttede True Beauty på Kanal 4 ud med virkeligheden... Har i set det program? Jeg elsker reality, og her får man det for alle pengene! Jovist, det er overdramatisk, men det er altså sjovt at se!

1 kommentar:

  1. Æsj så kjedelig!! Håper du føler deg bedre nå!

    feel free to stop by sometime!

    xx T

    SvarSlet