onsdag den 4. august 2010

Hi, my name is Anna....

And.... I'm a shopaholic. Så enkelt er det vist. Jeg elsker at shoppe. Følelsen når man træder, ind i en ny butik, der nærmest lyser af alt det smukke tøj, der hænger på de skinnende bøjler. Smilende ekspedienter, og skiltene med ordet 'sale', der bringer følelser frem i en, man troede slet ikke var muligt!


Nå, det vil jeg lave et langt indlæg om på et andet tidspunkt. Hvad jeg har købt vil jeg vise jer imorgen - og tro mig, jeg manglede det hele! Det HELE! Det gjorde jeg faktisk.... Eller. Nu jeg tænker over det, MANGLEDE jeg måske ikke ligefrem et par to numre for store, hvide knæstrømper. Men hvem gør også det - alvorlig talt? Jeg mener, nogle må jo købe dem, ellers ligger de bare der og fylder, og så kan det være at de ikke har plads til alt det nye!

2 kommentarer:

  1. hej! vil bare lige sige at du er ikke den eneste shopaholic!:D super fed blog.
    hvis du har lyst, tjek min blog ud!
    -charlotte (www.charlotteheartfashion.blogspot.com)

    SvarSlet
  2. Charlotte,
    Nej, det tror jeg gerne ;) Tak! Jeg tager et smut forbi din blog

    SvarSlet