søndag den 8. august 2010

WHAT IF




Jeg ville ønske, jeg skulle noget virkelig spændende idag.
Måske til bryllup. Nårh ja, ikke fordi et bryllup behøver at være virkelig spændende, men hvis nu vejret var lidt bedre, og det var sådan et rigtig stort, flot, hvidt bryllup med en hel masse smukke blomster, og hvis der var en 8-retters menu, så ville det da blive sjovt! Og alle var i deres flotteste og længste kjoler i silke, med små fine draperinger - ja altså, lige bortset fra mændende der var i figursyede jakkesæt, der sad som om, de var født med dem på.

Eller måske hvis jeg var på ferie i Spanien eller sådan noget. Der regner det sjælendt, og hvis det gør, er det bare hyggeligt, og så kan man sidde under et halvtag, med en masse andre mennesker, og luften er stadig varm og så ti minutter efter, når regnen har silet af, kan man gå ud igen. Og så opdager man aldrig at det er søndag, for butikkerne har ikke lukkelov på samme måde.... Eller måske Thailand! Så ville jeg tage til alle de sjove markeder, de har der, og finde fine ting, jeg ville få med hjem for en femer, og jeg ville lære at snakke thai, og spise pandekager med sirup til morgenmad på deres fantastiske overdrevne hoteller, der ligger i Bangkok!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar