mandag den 16. august 2010

IT'S THE NEXT

Jeg er sjælendt forbi butikken NEXT- jeg tror faktisk idag var den anden gang, jeg har betrådt deres gulv. De har Topshop-lignede sager, til (lidt) billigere priser. Dog synes jeg, ikke at kvaliteten virker eller ser særlig god ud. Det er vigtigt for mig, at det i det mindste bare ser ud som om at det er lækker kvalitet - og helst, at det selvfølgelig også er det. Det er derfor jeg elsker H&M - de har budgetvenlige ting, i god kvalitet! Nå men, nok handler om H&M, og det jeg vil sige er, at jeg faldt for et par ting hos NEXT, der godt måtte hænge hjemme hos mig (jeg beklager billedkvaliteten!)

En lækker trøje i en brændt farve med et dertilhørende(læder?)bælte, den stod til 325 kr. mener jeg.


Denne bluse var tilgengæld i rigtig lækker kvalitet - næsten blød som cashmere - og i en fin beige farve. Den findes også som cardigan i en grå og støvet blå farve. Den kostede omkring 260 kr.

4 kommentarer:

  1. Hejsa! Ved du hvor der ligger en NEXT i området omkring KBH? :D

    SvarSlet
  2. Den ligger på Kompagnistræde 18, København K :o)

    SvarSlet
  3. Fine farver...har også selv købt to strik i den brændte farve. Synes det er en skøn farve at style med til efteråret.

    /Chau

    SvarSlet
  4. Chau,

    Jeg er helt enig! Alle de brændte farver egner sig jo perfekt til efterået :)

    SvarSlet