fredag den 19. marts 2010

BUNNY VS COW






I aften skal jeg til en noget forsinket fastalavnsfest... Som nok nærmere bare er en udklædningsfest. Og der skal man jo have et kostume. Og så ville det være godt, at ha' et liggende, der både er lækkert og afslappet - man ved jo aldrig hvornår man får brug for sådan en sag, vel!?

Først ville jeg være et oppusteligt græskar. Seriøst! Det kunne da være lidt cool, ikke? Blot for at være selvironisk og noget andet end de tonsvis af katte og bunnyer der dukker op...
Så ville jeg være sygeplejerske. Men naaah... Det er jo en helt anden katogori, og noget mere slutty end et græskar. På alle måder.
Så havde min veninde en rigtig fin kanin-heldragt. Ikke bunny, bare en heldragt med hætte der ville være helt perfekt med et par sorte stiletter og smokeyeyes. Hvis ikke der var fordi der fulgte en motherfucker af en kameltå med.
Og nu er jeg så tilbage til sygeplejerske igen. Mest fordi jeg ikke kan nå hverken at kreere noget, eller købe noget (ville heller ikke ane hvor jeg skulle lede... Det er jo ikke et ko-kostume man køber hver dag!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar