mandag den 1. marts 2010

LUCK


Måske det har noget at gøre med den fine (og utydelige) Flying-A ring?

Helt ærlig, så plejer jeg ALDRIG at være heldig. Aldrig, aldrig, aldrig! Tværtimod plejer jeg at være verdens uheldigste (dertil kommer også sammenligninger med Nynne, Bridget Jones osv.) Men der er åbenbart én der synes jeg fortjener at være heldig, og thanks God for det!
De sidste måneder har været ekstremt turbulente og forvirrende, og meget grå. As vejret. Så at der idag (udover at dagen i sig selv bare har været god, og jeg har været i godt humør!) er sket en helt fantastisk ting for mig, gør at jeg fældede et par tårer. Af lykke. Juhuuuuuuuuuuuuuu... Hvad den gode ting er, kan jeg ikke afsløre endnu - men noget med mode, har det at gøre!

2 kommentarer:

  1. har du vundet ringen? ej jeg ved det ikke ! :D

    SvarSlet
  2. Haha, nej jeg har faktisk bare lånt den af en sød veninde :)

    SvarSlet