tirsdag den 9. marts 2010

I WISH 3

Nu vi er igang med den helt big ønske-dag, kan vi jo ligeså godt gennemføre det. Der er ikke noget værre end halvfærdige ting, så here we go... Mine største ønsker... Mere eller mindre (Og ja, jeg har fanget alle klichérne)

1. Blive sund og glad. Grund-glad. Tilfreds. Resten af livet. Og min familie og venner med, tak!
2. This and this and this. Og så et guldkort (Skal nok betale for portoen)
3. Få succes (og lave noget jeg gerne vil...)
4. At jeg ved et mirakel vågner op imorgen - ikke kl. 6.15. Ikke med en grå udsigt. Ikke i min egen seng - men på Zanzibar, ved lyden af et brusende hav og en varme der smelter alt det chokolade, jeg har taget med. Men det gør ikke noget. For så køber jeg bare en milkshake og drikker i stedet. Og pandekager. Med sirup.
5.
At folk finder ud af det her, sammen. Og at det her for guds skyld kun, er en én gangs forstilling.

Hvad ønsker du dig?

3 kommentarer:

  1. Fin ønskeliste!

    1. At den kære skole startede lidt senere - 8.00, er lidt for tidligt.
    2. At Beth Ditto, Karl Lagerfeld, Tavi, og Vivienne Westwood kom og besøgte mig til en kop te, og en snak om verdenssituationen!
    3. At et par Rayban Aviators på magisk vis sad på mit hovede, imens solen skindede ned på dem - ja tak!

    SvarSlet
  2. Også go'e ønsker!

    HVIS det nu er at 2eren går i opfyldelse - så må du meget gerne invitere mig forbi også ;) Jeg skal nok sørge for lidt lækkert til teen.

    SvarSlet
  3. Uh, det kunne være dejligt! Et godt team af bloggere, designere, og musikere til te! Det kunne da være hyggeligt!

    SvarSlet