søndag den 7. marts 2010

SPRING


Monki, 31, 50 kr.


H&M 349 kr.

H&M, 50 kr.

H&M, 20 kr.

Disse fire, fine forårssager røg med hjem igår. Til INGEN penge! Jeg er især vild med den lyserøde transperante top (der desværre slet ikke kommer til sin ret på billedet) - den købte jeg engang i august-måned, hvor den kostede 300 kr. Jeg gik med den to gange, og var så dum at sælge den. Lige siden har jeg fortrudt det, så jeg var ved at få hjertet galt i halsen, da jeg halv-løb i wedges, fordi den pludselig hang dér til en  flad 50er.
Så altså: Det kan godt betale sig at tage i Fields! Monki var ihvertfald også spækket med udsalgsvarer, der er revet væk fra Monki på Strøget. Jeg er klar til foråret, og ualmindelig glad i de her dage!

6 kommentarer:

  1. Jeg er misundelig!! Specielt på kjolen og den lyse lyserøde top. Virkelig fede køb

    SvarSlet
  2. Tak. Det er også de køb, jeg er gladest for! Der var et par kjoler tilbage, hvis du er fristet :)

    SvarSlet
  3. ja monki var virkelig fuld med latterlig lave priser disse uger, jeg købte også selv den lyse strik, plus jakke og 3 andre toppe og kom af med 180 kr!
    /karin

    SvarSlet
  4. Har lige set det på din blog - hvor er jakken dog lækker! Den var dog kun tilbage i lilla, da jeg var der, og den farve tror jeg vil blive lige hidsig nok til mig ;)

    SvarSlet
  5. Ih, en dejlig draperet H&M top!
    Hvilken H&M har du købt den i?
    Xoxo,
    Maja.

    SvarSlet
  6. Ja, den er lækker ikke? Jeg er helt vild med den! Den er fra H&M i Fields - mærket ved jeg desværre ikke lige..

    SvarSlet