fredag den 12. marts 2010

OG SÅ VAR DER DEICHMANN




Da jeg var i Fields sidste weekend, spottede jeg disse to venner hos Deichmann sko. De var begge sat ned fra 349 til 299 kr. og så rigtig fine ud! Hvis jeg manglede et par sorte stiletter (fornuftig, fornuftig) var jeg nok trillet af sted med det nederste par - de var rigtig fine med en sløjfe bagpå!

Jeg ville faktisk gøre mit allerførste Deichmann-køb nogensinde, og ledte efter nedenstående, men eftersom ekspedienterne ikke anede hvad jeg snakkede om, og måske heller ikke engang vidste i hvilken bydel de befandt sig (var ved at give dem et gok i nøden) tror jeg de var udsolgt.


(Julie Monberg)

6 kommentarer:

  1. Tja, dét var sørme ærgeligt at de var udsolgt søde, de er ellers virkeligt flotte! Men ja Deichmanns har ofte nogle flotte "kopi" sko til ingen penge :)
    Desværre har jeg erfaret at de ikke er super go' kvalitet. Jeg havde to par sko derfra og de faldt fra hinanden efter kun tre ugers brug!

    //Cille

    SvarSlet
  2. Hej Cille!

    Ja, de er virkelig et kup - så forståeligt at de er udsolgt! ;)

    Det er rart lige at vide det med kvalien - tak! Så ender det måske med at blive et par haldyre køb hvis deres levetid ikke er længere end et par uger!

    SvarSlet
  3. OH WOOOOOOOOOOOOOW! FABULOUS SHOES! ESPECIALLY THE LAST TWO ...

    *_*

    http://theminetteissue.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Jeg ledte også efter dem forleden dag, men kunne heller ikke finde dem ;) De er så fede!

    SvarSlet
  5. Hi Minette,

    Yes there are very nice!

    Hej Maria,
    Øv hvor ærgeligt! Hvis de dukker op på magisk vis, siger du lige til, ikke? ;)

    SvarSlet
  6. Jeg fik virkelig et smil på læben, da jeg så at du havde postet billeder fra min blog - det glæder mig virkelig, at jeg ind imellem kan inspirere andre en lille smule (:

    Julie

    SvarSlet