søndag den 14. marts 2010

DALLE VALLE


Idag er dagen blevet tilbragt på Dalle Valle, og selvom klokken kun var 11 bestilte jeg en club sandwich, fordi.... Nå ja. Troede ikke rigtig jeg kunne blive mæt af sådan en sølle brunch-tallerken. Men hold nu op, allerede halvvejs igennem Clubberen var jeg mæt, og jeg måtte kæmpe en brag kamp for at få det sidste ned! Solen skinnede og de nye runde sunbriller blev brugt. Og så er der kun to måneder tilbage af 1.G og det gik op for mig (slowly blondi...) at jeg kun skal op i ét eneste fag i år - hvad mere kan man bede om af sådan en søndag?

4 kommentarer:

  1. Loooks jammmmiee!!!!!
    Nice Blog!

    http://fashionaccordingtobirgitte.blogspot.com/
    Xoxo Birgitte

    SvarSlet
  2. Ja, 1.g går fandme hurtigt!
    Har I allerede fået at vide hvordan det bliver med eksamen og den slags? Det har de ikke været så gode til på mit gymnasium - Jeg ved hverken hvad, hvor meget eller hvordan eksamen og alt det der kommer til at foregå... Hvilket fag skal du op i? :)

    SvarSlet
  3. Hi Birgitte,

    Yes, and it was jaaammmiie! ;)
    Thanks! I will look at your blog!

    Hej Teenager :)

    Dejligt at 'høre' fra dig igen!
    Jeg fandt som sagt også først ud af det forleden (måske det bare er mig der er langsom?) men vi skal op i et af de fag vi afslutter. Jeg har valgt at afslutte fysik, biologik og matematik, så der bliver trukket lod om hvilken af dem, jeg skal op i. Men jeg har også hørt, at vi måske slet ikke skal op i nogle fag - så får vi bare en meget lang sommerferie (hvilket jeg selvfølgelig håber!)
    Men jeg kunne da forestille mig, at det er noglelunde det samme på de fleste gymnasier :-)

    SvarSlet