torsdag den 4. marts 2010

NEW HAIR


Så har jeg modtaget de rigtige ekstensions (den første farve var forkert... Hvordan kan jeg købe platin, når jeg mener mellembrune?!) og jeg ved ikke helt... De er MEGET mørke. Og egentlig ville jeg jo gerne have mit hår lysere. Nu er det bare blevet næsten sort, og det synes jeg er lidt synd... På den anden side - de holder kun 2-3 måneder, og til den tid er det forhåbentlig sommer, så der kan jeg købe et sæt lyse. Og så har de de fineste krøller!
Hvad synes i? Skal jeg købe nogle nye?

I got new hair-extensions, and they are VERY brown - nearly black! I dont know what I think about them... What do you think? Should I keep the extensions?

8 kommentarer:

  1. love love love your hair! *_*

    SvarSlet
  2. Thank you so much, Minette! Maybe i should keep them :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes ikke det ser godt ud, ALLE har extensions for tiden, det ser altså lidt for trashy/tacky ud!

    SvarSlet
  4. Jeg synes nu ikke, de ser ud til at være næsten sorte. De er rigtig fine, og du skal klart beholde dem!:)

    SvarSlet
  5. Hej anonym,

    Jeg kan godt se hvad du mener.. Jeg ville også til hver en tid vælge at have mit eget ægte hår (og ville gerne betale mange tusinde for at det kunne bliver langt) men mit hår vokser langsomt, og det er altså bare pænest til mig med langt hår.

    Hej Maria og Callie,

    Tusind tak! Jeg tror også det ender med at jeg beholder dem :)

    SvarSlet
  6. Så smukt! Jeg håber du har beholdt det!

    SvarSlet
  7. Tak! Jeg har beholdt det!

    SvarSlet