onsdag den 24. marts 2010

MARC JACOBS + MÅNESTRÅLE





Har lige fået denne mail, og synes jeg vil dele den...


Brands:

Marc Jacobs
Månestråle

Hvornår:

Fra fredag d. 26. marts 2010
Til søndag d. 28. marts 2010

Hvor:

Uplandsgade 56, st.
2300 Kbh. S


Åbningstider:


Fredag, kl. 13-21
Lørdag, kl. 11-17
Søndag, kl. 12-16

Betaling:

Kontant
Dankort / Visa

Og hvis jeg ikke selv var på skiferie fra om fredagen, var jeg hundrede procent taget dertil. Gik nemlig også glip af det sidste gang - Marc og Måne og mig svinger åbenbart ikke!

5 kommentarer:

  1. Tak for tippet:)

    Ha en super dag!

    /Simone/fashionmanifest

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt,

    også god dag til dig!

    SvarSlet
  3. hvad vil det så sige...? :D

    SvarSlet
  4. Virkeligt nogle lækre sager! :)
    Desværre er alle de lækre udsalg på modsatte side af Storebælt for mit vedkommende.

    SvarSlet
  5. @ Anonym,
    Undskyld, men jeg er ikke helt med. Hvad vil sige hvad?
    Det er et outlet/lagersalg, hvor de sælger Marc Jacobs og Månestråle med mange procenter :-)

    @ Tanja,

    Ja, det kan jeg godt se er super ærgeligt :( Men så er det heldigt at netshops også holder udsalg!

    SvarSlet