fredag den 26. marts 2010

HERE WE GO


Så er dagen endelig kommet, hvor jeg skal på skiferie! Det er nemlig i eftermiddag kl. 17 at bussen ruller, så der bliver nok ikke meget blogging de næste 9 dage. Der skulle dog være tråløst internet, så jeg vil klemme lidt ind hist og her (.... Hvis jeg ikke er ved at kravle op på det nærmeste bjerg. Jeg har nemlig ikke bestilt hverken ski eller liftkort. Tænkte bare. En bobslæde kan vel gøre det!?)

Tasken vejer heldigvis kun 13,4 kg!! (Men jeg mangler også alt det tunge) Og nu er jeg er ved at have styr på det hele efterhånden, og jeg glæder mig meget! Selvom jeg nu mentalt har været på skiferie siden mandag....

I må have det rigtig godt! Jeg glæder mig til vi 'snakkes' igen.

6 kommentarer:

  1. God skiferie! Jeg er misundelig. (Hvor går turen hen?)
    Kig evt. forbi min blog, hvis du har lyst. :o)

    SvarSlet
  2. Hvor har du en fin blog :) Har lige meldt mig som fast læser. Vi holder en konkurrence inde på min blog i øjeblikket, hvor en af præmierne faktisk er den shoe-chain du skriver om længere nede. Tjek den endelig ud :)

    - Maria

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig! Jeg elsker ski ferier.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. God tur, du har en cool blog :-)

    xoxo,
    http://intheliteralsenseoftheword.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Tusind mange tak, ladies!

    Turen gik til Val Thorens.

    SvarSlet