tirsdag den 15. december 2009

Cremepudder


På min korte (!) materielle ønskeliste ønsker jeg mig blandt andet et par cremer. Og en rigtig god solskinspudder (der holder!!)


Men jeg er lidt på udebane her, for førhen har jeg bare brugt Matas-cremer, de fungere rigtig fint til mig og min hud, men jeg kunne godt tænke mig at prøve nogle nye nu. Det samme gælder pudderen – den må rigtig gerne holde hele dagen, og give en hverken for lys eller mørk farve. Der må også gerne være lidt glimmer i.

Hvad kan i anbefale, når det gælder en god creme og pudder?

6 kommentarer:

  1. jeg er selv helt vild med nilens jords solskinspudder, og bruger den hver dag, bare på kinderne :-) den giver lige det sidste..
    Fin blog, btw!

    - tanna

    www.tannascloset.blogspot.com

    SvarSlet
  2. @ Tanja

    Sjovt - jeg tænkte faktisk selv på den. Tror lige jeg må prøve den imorgen.

    Og tak! I lige måde :)

    SvarSlet
  3. altså, af cremer kan du ALTID finde en lækker en i the bodyshope. og fra mærket origins er der dejligt makeup på den økologiske måde!(:
    /cecilie

    SvarSlet
  4. @ Cecilie og Tilia

    Jeg er ikke meget for The Bodyshop, da der er parabener i mange af deres produkter, men Origins er da klart en god idé. Tak! :)

    SvarSlet
  5. Decubal har lækre cremer der er perfekte om vinteren. Der er ikke alt muligt i, og de er fede, med ikke fedtede, så de er skønne! De kan fås på apoteket

    SvarSlet
  6. Har selv en ret sart hud og bruger Origins-cremen "Planditode" (Mega-Mushroom Face Cream) fra deres "Weil for Origins"-serie. Kropscremen i den samme serie er også ret så fantastisk, vil jeg mene :b
    Hundedyr, men rigtig god (:

    SvarSlet