søndag den 13. december 2009

Har været irriteret...




... Det meste af dagen.... Og igår. Har stress. Over et eller andet. Tror det er fordi, jeg føler jeg har travlt i livet - der er så mange ting, jeg gerne vil nå. Og skal. Hmm.

Har spist æbleskiver og pebernødder hele dagen, og haft det hyggeligt med store dele af familien. Det er meget hyggeligt, jo. Indtil ens moster begynder at ævle om en blinddate, hun vil arrangere for én - i datterens vuggestue!? Og jeg pludselig får præstation-angst. Og løber en meget lang og frisk tur langs strandvejen - med musik i ørnene - det hjælper altid, jo! (Ihvertfald bagefter, når man har fået vejret!)

Tror jeg vil sætte en film på nu (eller vente på at de viser The Holiday i fjernsynet) og køre de her cookies ned. Sagde jo det var en ny last!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar