søndag den 20. december 2009

"Man kan jo se din store røv!"

Dagens fra igår....




Efter julefrokosten, var jeg på arbejde og passede børn. Legede pudekamp, skiftede ble (!) fik kastet savlede Haribo-vingummier på mig og sang mindst 25 gange med en overgearet (træt) stemme "Nu kommer jeeeeeeg" da vi legede gemmeleg. Fik klemt mig ind i både skabe, i vindueskammen (bag gardinet) og under bordet (sengen kunne jeg ikke)
Da jeg selv synes, jeg klarede det rimelig cool, og havde mast mig om bag puslebordet, hvor der virkelig ikke var meget plads, og jeg havde krøbet mig sammen til verdens mindste kugle, fandt de mig med det samme og sagde "Man kan jo se din store røv!" Tak kids. Af hjertet tak.

2 kommentarer:

  1. Haha! Ja børn kan sige nogen sjove ting!

    SvarSlet
  2. Hej Ditte, det kan man roligt sige! På den anden side... Sandheden kommer jo fra børn og fulde folk. Satans ;)

    SvarSlet