onsdag den 2. december 2009

Julekone - hvem mig?




Lige et par hurtige ord, inden jeg kaster mig under dynen, og sover, indtil vækkeuret ringer imorgen, og jeg har planlagt en løbe-tur. Fordi jeg skal møde kl. 10... Havde også planlagt en tur imorges... Men den blev bare ikke rigtig til noget.... Hvad? Dynen lokkede jo!

Jeg har planlagt en tur på strøget på fredag. Sådan en rigtig tur-tur, hvor jeg surfer forbi alle de gode butikker og har god tid. Hvilket er en sjældenhed....

Jeg skal blandt andet finde en kjole til om aften, hvor jeg først skal til noget "harj-harj-her-står-jeg-med-en-øl-i-plastik-krus" Der er temaet nissepige-møder-nissedreng, men udover et sæt bunny-nisse-ører, ved jeg ikke hvad jeg skal hoppe i. Det er ihvertfald ikke helt nok... Fornemmer jeg... Senere på aftenen skal jeg til en stor fest, så jeg skal ikke være en omvandrende julekone. It's not sexy. I think.

Har i set en rød kjole? Eller bare noget elegant-sexet? Kom endelig med bud! Hvilke butikker skal jeg hoppe i, på fredag? Ender altid med min sædvanlige rute, så alt nyt, er godt nyt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar