fredag den 18. december 2009

Deller


Prøvede mig ad med en (kort) 'Rapunzel' idag



Sidder i en skov af lækre fiske-deller, noget der ligner steg, rødkål, salater, frugt, ost og alt muligt andet, jeg propper i munden, men ikke aner hvad hedder. Eller er. Og imorgen er jeg på den igen! Begynder at kunne li' det her...

Desuden er jeg lidt bagud med at vise hvad jeg fandt hos Rützou. Har også et par (fantastiske) ting, jeg skal vise jer. Og så har jeg et par tricks i ærmet! Ja, du hørte rigtigt. Har nogle DIY-projekter, der vil noget. Og så er der jo lige det med den nytårskjole. En lang én. Det skal det være, jo! I det mindste er bord og bestilling planlagt nu - så kan man jo altid bare hoppe op i badekåbe.

Anyway, må tilbage til dellerne... De savner mig.... Eller også er det omvendt!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar