tirsdag den 1. december 2009

Mulbbery for Apple

Hvis jeg nu ejede en Iphone eller en Mac...
Så blev jeg da også nød til at have fingre i sådan en lækker sag, her!


Så ville problemet bare være, hvilken man skulle vælge? Tja, der er mange svære valg her i livet ;-) Men jeg tror nu nok, jeg ville vælge den sorte, efter nærmere eftertanke - den går til alt, jo.

Samarbejdet mellem Mulberry og Apple kommer i butikkerne idag. Men hvis du ikke lige bor i nærheden (eller bare synes der er varmere under tæppet) så har de heldigvis en hjemmeside - lige her, hvor du også kan se flere farver.

2 kommentarer:

  1. hold da op de er fine, jeg ville da helt sikkert også eje sådan en hvis jeg havde en iphone eller en mac

    SvarSlet
  2. Ja de frister, gør de! Men tænk, vi sparer en masse penge! ;)

    SvarSlet