tirsdag den 22. december 2009

Jagten på militær(jakken)

Ja. Jeg leder efter sådan en. I stil med denne her fra Asos.





Men den leder åbenbart ikke efter mig - eller også leder vi begge, de helt forkerte steder!? Har ihvertfald været inde i samtlige butikker på Strøget, og ekspedienterne så lige underlige ud i hovederne, hver gang jeg spurgte efter sådan en sag "... Ja, det er så ikke LIGE hvad jeg har set for nylig. Haha!"
Så nu må jeg selv sætte kampen ind. Og den skal være billig! Altså jakken (Hvis jeg ikke skal leve af havregrød og visne salatblade i det nye år)

Hvor kan må få sådan en, hvor kan man få sådan en?

2 kommentarer:

  1. Prøv evt. vintage

    SvarSlet
  2. @ Anonym

    Ja, har jeg også tænkt. Men jeg er en nybegynder mht vintage, så jeg ville ikke vide hvor jeg skulle starte..

    SvarSlet