søndag den 17. januar 2010

Det dér humor er nu ikke så...


Han ligner en pusher, jo.


Slemt. Og så kan det aldrig blive overvuderet. Humor er meget vigtigere end en høj intelligens, synes jeg. Vi har jo kun det sjov, vi selv laver, og hvornår har humor sidst skadet nogen?

Derfor reddede Mick Ø. min aften, med et meget gammelt show. Fra dengang Alex og Jørgensen fra kongehuset lige havde fundet sammen. Men det passede mig fint, for Mick var sjov, og mellem den tomhed og jeg-har-ikke-lyst-til-noget-kun-at-sidde-indpakket-i-et-tæppe-og-stirer-ud-i-luften-følelse kunne jeg ikke lade være med at grine. Så dér sad jeg. Og snøftede med tårer i øjnene det ene sekund, og smilte og grinte  lidt lykkeligt det næste. Lørdage kan være mærkelige.... Imorgen skal jeg holde fødselsdag for min far, og jeg tror at et stykke lagkage (eller syv...) kan udfylde lidt af den lede tomhed. Hvis jeg bare sørger for at have noget i munden, skal det nok gå.

2 kommentarer:

  1. Har elsket denne uge, der har været MICK uge.. Så også showet. Han er jo for sjov!

    Håber du fik fejret din far med manér ;)

    SvarSlet
  2. Sådan noget opdager man (jeg) altid for sent! ;) Ja, han er en sjov gut!

    SvarSlet