lørdag den 16. januar 2010

Udpluk

... Fra alle de lækre sager jeg fandt igår og idag... Waahhaauuww... Der er fristelser over det hele, derinde. I byen. Jeg endte med en kjole fra Topshop, de hvide wedges (som jeg dog lige skal overveje) og så et par småting som et armbånd og en hårbørste. Ting, man skal bruge. Og så en vodka. Som jo nok er lidt uden for katagori (man føler sig jo langt ude, når man står dér i Netto kl. 16 og beder om "En flaske vodka... Ja, bare den lyse tak" som det eneste) Og så satte jeg penge ind i banken, hvilket klart må være fremskridt. Det var MEGET mærkeligt, at pengene gik i den modsatte retning, da de fløj over disken!



Pelsen fra H&M, sat ned fra 800 kr. til 200 kr (!) Der var få tilbage, og hvis ikke det var fordi jeg lignede en lavstammet gorilla i den, havde jeg snuppet den med det samme! TOHUNDREDE kroner!!




Denne her fine top fra Topshop, fik mig straks til at tænke på sommer, sol og varme og så har den mange lækre detaljer. 350 kr. koster den.



Kjole fra H&M til 249 kr. i en fin beige-farve (billedet viser det desværre ikke så godt!) Jeg tror jeg må hen og prøve den en af dagene!


Og det samme gælder denne her H&M blonde-sag, der er i stil med Elin Klings jakke.

2 kommentarer:

  1. I hvilken h&m fandt du pelsen i?? :D jeg elsker den!

    SvarSlet
  2. Hej Trine,

    Det var i den store H&M på strøget i Kbh. Altså den der ligger lige ved Nørgaard. Men senere så jeg, at de også havde et par stykker i den ved Kgs. Nytorv :-)

    SvarSlet