mandag den 11. januar 2010

Mit næste opsparingskøb

Tror jeg skal være denne Mulberry-ven...




Jeg forelskede mig i den, for et par år siden. Og jeg var på nippet til at hapse den. Det fortryder jeg lidt nu, at jeg ikke gjorde. Men jeg synes pludselig at den var for damet og for fornuftig og en tand for klassisk. På den ufede måde.
Men nu synes jeg jo igen at den er ret fin. På den klassiske måde. Den fede klassiske måde. Og jeg mangler en taske. Ja, det gør jeg faktisk! Den jeg har nu, udover Chloé'en, er så beskidt og har en hel skattekiste af glemte sager i buden. Ydrk.

2 kommentarer:

  1. Årh den er også bare nummer et på min ønske-liste og min hvis-jeg-en-dag-vinder-en-million-liste!! - dog bare i sort ;)

    fed blog btw.
    Kh. Lola

    SvarSlet
  2. Hej Lola,

    Mange tak for din kommentar og ros!
    Ja - den sorte er også lækker. Hvis jeg blev tilbudt en Mulberry, ville jeg nu egentlig tage imod uanset farve ;)

    SvarSlet