fredag den 1. januar 2010

Ikea-inder-nederdelen



Aftenens outfit... Maxiskirtet fik mange kommentarer. Alt fra 'Hvor er den bare flot!' over til de ironiske som 'Er stoffet fra Ikea?' og 'Hvorfor har du taget en inder-nederdel på?' Thanks. (Tydeligt de to drenge ikke havde en fod inde for modeverdenen. På trods af at den ene er Unique Model) men jeg er faktisk heller ikke selv helt tilfreds med den, så det er okay, jo.

Anyway, havde en god og sjov nytårsaften med mange mennesker, blå drinks og meget dans på bordene og i sofaen. Vågnede op til 2010 (noget svimmel) til Gossip Girl og vanilleis. That's the way we like it!
Om lidt står den på SATC. Og vand. Ok, måske en jordbærmilkshake sniger sig ind. Mit nytårsfosæt er nemlig meget kliché: Jeg vil tabe mig. Ikke fordi jeg er overvægtig, men fordi jeg ikke er tilfreds.

Håber i har haft et godt nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar