søndag den 3. januar 2010

Hvad man finder i Ikea...

1. En lækker mand. Faktisk flere. Men lige ham her var ret pæn. Og så kunne han lave mad. Han var nemlig kok i Ikeas køkken. Og lækre mand, der kan lave mad er jo slet ikke værst, vel? (Men på de dér vegetartortillia, kunne du godt have sparet chillien, mester... Fååååårk... Min tunge brændte - stik mig noget bedøvende - nu!)
2. Bløde senge og stole og sofaer og... Og massere af dem. Yes! Da der blev diskuteret urtepotteskjulere (eller hvad det var) lavede jeg en stol ud af puder, og satte mig. Midt i det hele.
3. Gode citater. Blev ret vild med manden der hysterisk blev ved med at gentage (meget hurtigt) "Jeg er ligeglad!" "Jeg er ligeglad!" "Jeg er ligeglad, ligeglad, ligeglad, LIGEGLAD" hver gang hans kone prøvede at forslå ham noget. Han manglede bare at trampe i gulvet, og han havde fået ét stort bjørnekram af mig.
4. Og så selvfølgelig, det man kommer for (plus kødbollerne... Med brun sovs og katofler... Thats the way i like it!) Møblerne. Sortimentet. Som de gul/blå mænd og damer så fint kalder det.

Jeg vil udvide mit lille walk-in (og helst til resten af huset, men det er min familie ikke med på.... Hmppff) så jeg købte blandt andet de her venner (plus en masse små ting)



2 kommentarer:

  1. Elsker også bare Ikea! (:
    Tusind tak for din søde kommentar! Jeg er nu fast læser. Rigtig fin blog du har.
    -Trine

    SvarSlet
  2. @ Line&Trine

    Ja, de har på en eller anden måde samlet alt det gode i Ikea:)
    Mange tak!

    SvarSlet