søndag den 10. januar 2010

Disko tip

Jeg blærede mig jo med, for noget tid siden, at jeg havde en smart, nem og billig måde til at lave sine egne sko med spejle. Og her er tippet! Du skal bruge:


1 diskokugle (eller flere små) I Tiger kan man få den på billedet til 100 kr. Du kan også købe ca. 10 små til ca. 30 kr.


1 stærk lim (Fx superlim fra Føtex til  ca. 20 kr)


1 par enkelte sko

Når du har pillet "stykkerne" af kuglen (vær forsigtig, de kan være lidt skarpe) limer du dem bare på skoen, de steder du vil have dem. Og så voila - har du et par sko i stil med dem her:


5 kommentarer:

  1. ih, hvor nogle flotte ting:)
    og nice blog btw:D

    Kig forbi vores på: www.weeweemagazine.blogspot.com

    :D

    SvarSlet
  2. G-E-N-I-A-L-T! TAAAARK FOR TIPPET.

    SvarSlet
  3. @ WeeWee Magazine

    Tusind tak, det er altid dejligt at høre! Og også en fin blog, i har.

    @ Karen

    Det var da så lidt! Og ja - det er faktisk lidt genialt - glæder mig til at gå i gang med projektet :)

    SvarSlet
  4. Det er skisme smart! Så er der jo ingen grund til at komme til skade, mens man prøver at smadre et spejl..

    SvarSlet
  5. @ Jeanne

    Lige præcis! Jeg ville også prøve med et spejl, men må skulle jo nødig få syv års ulykke og et ar ;)

    SvarSlet