torsdag den 28. januar 2010

Hannah Montana og flyverdragter




Jeg piber ikke. Slet ikke. Selvfølgelig ikke. Eller... Okay okay. Så måske lidt. (Men det er nu mest bare fordi at sådan en lækker og sjov gut, godt måtte stryge mig over håret en gang imellem, og få mig til at slappe lidt af)

Mit program har idag set sådan ud

Kl. 6.15 Op! (Faktisk blev klokken blev 6.29)
Kl. 8.10 Skole
Kl. 13.30 Fri (Ok... Havde faktisk først fri kl. 15.30. Men blev nød til at gå. Skulle på arbejde, og fik underligt nok lov til at skride. Sig mig. Hvor trætte er de af mig, på den skole?)
Kl. 14.10 Ankommet til Downtown - skulle ordne et par ting - bla. købe velourbånd og kigge efter nye læderbukser
Kl. 15.00-17.15 Hentning og pasning af 3 (!) børn. På 1, 3 og 8 år. Hvilket inkluderede en halv times nu-skal-i-have-flyverdragt-vanter-hue-støvler-på-og-ja-jeg-forstår-godt-du-vil-have-t-shirt-og-solhat-på-men-vi-bliver-nød-til-at-vente-til-det-bliver sommer. Da vi endelig kom ud, var vi i sneen i max. 30 sekunder og så begyndte den mindste unge at skrige. ¤#&%¤"%"¤!!!!
Kl. 17.15-17.30 Hentning af læderbukser... Havde glemt penge tidligere. Satans.
Kl. 17.30-20.00 Til middag med store dele af familien. Deriblandt et meget spørgende sæt bedsteforældre, en kliché "haaaaaj skattermus"-moster og en kusine på 4 år, der alvorligt tror hun er Hannah Montana.

Og nu.... Sidder jeg for første gang ned i... Mange timer.... Og hvis jeg ikke støvsuger akut, falder jeg i søvn. Helt ærlig. Jeg STOD op før, og var ved at snorksove. Bare jeg kan holde mig vågen til pigerne på Marie Clarie reagere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar