tirsdag den 5. januar 2010

Og der røg lige lidt ned i poserne...


Boyfriend jeans, H&M (de var de sidste og et nummer for store... Så nu er det VIRKELIG boyfriend jeans til mig. Ligner lidt en lavstammet håndværker... Hmm?)


Biker-jeans, H&M (tidligere vist hos http://www.modemedmere.dk/)


Blondekjole, Topshop (Den er meget finere i virkeligheden, med striber af blonde ned langs siderne)


Sweatshirt, Cos (jeg elsker den allerede! Den er dejlig blød, street og samtidig fin med draperingerne på ærmerne)

Og så en bluse med ripped ryg - den skal jeg lige finde ud af om er en keeper eller ej. På en eller anden måde er det dér ripped gået lidt amok!?

3 kommentarer:

  1. Var boyfriend bukserne på tilbud???

    SvarSlet
  2. Hand over the sweatshirt and nobody gets hurt! Den ser super fin ud, vil rigtig gerne se den på :)

    /Noelle

    SvarSlet
  3. @ Anonym

    Det var de ja, mener de kostede omkring 200 kr. - så det er jo ikke meget! :)

    @ Noelle

    Har også haft den på idag, og jeg kan kun sige en ting: LØØØØØØØØØØØØØØBBB og KØØØØØØØØB! Jeg skal prøve, at tage et billed med den på :)

    SvarSlet