fredag den 29. januar 2010

Parteeeeeeyy





Har stresset rundt i to timer nu. To timer. Konstant (.... Hey, det må da give lidt på motions-kontoen, ikke?) for at ende op i det sæt, jeg startede med.

Engang havde jeg altid seriøse tøjkriser. Hvor panikken fyldte mere end glæden ved den begivenhed jeg skulle til. Det holdte heldigvis op. Og faktisk har jeg ikke set skyggen af en panisk tøjkrise, i et år.... Lige indtil idag.

Pludselig lignede jeg en gigantisk hval i alt. Håret var meget underligt. Makeuppen gjorde mig til en goth. Og mine kinder var (ok... Er) røde. Øv øv. Det er den dér kolosale præsta-angst. Angsten for ikke at være god nok, pæn nok, tynd nok. Skal nemlig være sammen med en masse fashionable mennesker iaften. I guess.

Men jeg endte dog op i noget - og nu er det fluks afsted! God fredag aften!

2 kommentarer: