søndag den 3. januar 2010

Kampen (eller måske bare bloglegen)

Jeg er blevet tagget af Emily (som har sådan en hyggelig blog!) og må hellere udfylde det, legen går ud på. Jeg siger aldrig nej, til en udfordring! Og eherm... Hellere sent, end aldrig, ikke!?


3 ting jeg husker, som var det igår (.... Igår?)

1. Da jeg blev angrebet af en abe. Og det var endda i Spanien, Gibraltar, nemlig. Og jeg er hunderad for aber! Men den havde udset mig, og pludselig stod jeg dér med en abe på ryggen. Jeg har aldrig i mit liv villet så hurtigt væk, og jeg har aldrig skyndet så meget på en stakkels spansk "elevator"-styrer, der ikke forstod ét ord.

2. 11. September. Jeg var 8 år, og forstod ikke et ord og slet ikke hvordan nogle folk kunne gøre sådan. Kun at stemnngen pludselig blevet meget, meget dårlig.

3 ting jeg ikke kan lide

1.
Nylonstrømpebukser. Eller bare strømper. Det ligner store tarme i poser, jo.
2. Folk med mange fordomme.
3. Når min familie ikke har det godt.

3 ting jeg godt kan lide

1.
Mad (minus æg og kaviar)
2. At være lykkelig og når alting, går op i en højere enhed og når noget lykkedes (... Juhuuu)
3. At shoppe. Meget.

3 blogs jeg besøger dagligt


1. Acie
2. Emma
3. Elin Kling

Men generelt bare alle dem, der er på min blogliste.

3 tv-programmer, jeg følger med i

Der er ikke nogle fast... Men jeg kan godt lide de her serier.

1. Sex And The city
2. Gossip Girl
3. Singleliv. Ja. Sidney, Martin, dem alle sammen. Det er afslappende og sjovt, og så lidt anderledes. Hvad mere kan man bede om?

3 bloggere jeg udfordrer:


Nu har jeg ikke helt styr på hvem der har været inde i kampen, og hvem der ikke har. Men jeg synes at No. 3 og Lamode-pigerne skal prøve!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar