fredag den 29. januar 2010

Min store, grå trøje...



Bor jeg efterhånden snart i. Og faktisk er den endnu større i virkeligheden, end på billedet. Jeg er nemlig syg idag... Rendte faktisk rundt med 40 i feber hele dagen igår (Så er det da klart, at jeg var ligeså rød i kinderne som en tomat eller et stykke brændt kød, igår aftes. Og at jeg troede jeg var havnet i den dér overgangsalder. Tidlig overgangsalder. Hele dagen...)

Så her får i mig - uden makeup, med trætte øjne og med to (TO! Juhuuuu) pizzaer i ovnen (Det var jo ikke min skyld, at der var to for ens pris, vel?) og 'A lot like love' klar på afspilleren. En fredag formiddag i selskab med pizza og Asthon. Asthon Kutcher. Så er det ikke så slemt at være syg, vel?

1 kommentar:

  1. love the outfit! the scarf + legging look great together x

    SvarSlet