søndag den 31. januar 2010

En dårlig cocktail




Der er dage, hvor man bare ikke kan bære andres lykke.
Sådan en dag er det idag. For mig. Men det er sgu nok mest fordi det er søndag - en dag, jeg personligt ikke er fan af...

Camille er blevet gift, og hold kæft hvor ser hun lykkelig ud (klart klart når hun står i en af jordens pæneste kjoler... Nej spøg til side...) og jeg er virkelig glad på hendes vejne. Tillykke! Tænk engang, et liv. En fantastisk gaderobe, en dejlig mand, en sød datter, stor succes med hendes blog, og invitationer til samtlige modeshows. Det er da skønt for hende, virkelig! Men idag kan jeg ikke rumme det.

Så er der alle de svenske modebloggere der lige har været til Elle-galla. Wauw, det ser fantastisk ud! Og femdobbelt wauuuw til deres smukke, smukkes kjoler. Og hår. Og makeup. Og.... Gid det var mig.

Bare for at nævne lidt.

Jeg ved ikke helt, hvor jeg vil hen med det her indlæg. Og det er jo nok bare fordi det er sad-søndag. Og jeg skal i skole imorgen. Hvilket jeg jo hader helt ned i maven.
Jeg håber jeg bliver lykkelig og lettet og fri og meget mere mig selv, når jeg har afsonet dommen om 2 ½ år. For ja. Det er som et fængsel. Og jeg keder mig, samtidig med at jeg er stresset - og det er altså verdens dårligste cocktail, skal jeg hilse og sige! Den giver ihvertfald en meget dårlig smag i munden.

3 kommentarer:

  1. kender godt følelsen, men keep your head up high, snart er det også din tur til at være mindst lige så lykkelig!

    SvarSlet
  2. kender det alt for godt. Heldigvis år tiden hurtigt kan jeg sige dig - jeg har nu kun et par måneder tilbage i "fængslet" ;)

    SvarSlet
  3. Hej Rebecca og Camilla,

    Tak piger!! Det er sjovt som det altid hjælper når andre er i samme båd :)

    SvarSlet